Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin

Saamme päivittäin kysymyksiä asiakkailtamme kangaslaaduista, markkinoinnista ym. Olemme keränneet yleisimmät kysymykset niin, että helposti saisitte vastauksen kysymyksiinne. Jos sinulla on kysymyksiä, niin voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Haluan tehdä reklamaation. Miten toimin?

Ota yhteyttä jälleenmyyjään, jolta ostit tuotteen. Jälleenmyyjä palauttaa tuotteen Blåkläderille, joka arvioi sen ja vaihtaa tuotteen uuteen, jos kyse on valmistusvirheestä. On tärkeää, että virheelliset tuotteet palautetaan Blåkläderille, jotta voimme tutkia ne ja korjata mahdolliset virheet vastaisuudessa.

Mitä saumojen elinikäinen takuu merkitsee?

Jos vaatteen sauma ratkeaa, korjaamme sen tai vaihdamme vaatteen. Takuu ei kata sauman ratkeamista, jos se on mekaanisesti aiheutettu esim. revitty tai kulutettu tai leikattu teräviä reunoja tai työkaluja vasten. Takuu ei myöskään korvaa vaatteen materiaalin kulumista käyttökelvottomaksi muusta syystä. Tee reklamaatio liikkeessä, josta ostit tuotteen.

Mistä voin ladata Blåkläderin tuotekuvia pienitarkkuuksisena?

Siirry tuotteisiin, ja etsi haluamasi tuote. Napsauta lataa jpeg, jolloin näet suurennetun kuvan tuotteesta. Jos käytät Windowsia, napsauta hiiren oikealla painikkeella kuvaa ja valitse tallenna.

Mistä voin ladata Blåkläderin tuotekuvia suuritarkkuuksisena?

Voit ladata tuotekuvia suuritarkkuuksisena, kun olet kirjautunut sisään kumppanina (päävalikossa vasemmalla). Ota yhteyttä Blåkläderiin, kun haluat käyttäjätunnuksen ja salasanan. Siirry tuotteisiin ja etsi haluamasi tuote. Napsauta lataa eps, jolloin näet valikon, josta voit tallentaa kuvan tietokoneellesi.

Mikä kuvatiedostomuoto on eps?

Eps on offsetpainamisessa käytetty kuvatiedostomuoto, joka tukee vektorigrafiikkaa. Eps-kuvamme ovat suuritarkkuuksisia, 300dpi RGB. Kuvissa on rajauspolut.

Mikä kuvatiedostomuoto on jpeg?

Jpeg on kuvatiedostomuoto, jota käytetään verkkojulkaisemisessa ja Microsoft Office ‑ohjelmistolla työskenneltäessä. Kuvat ovat tilan säästämiseksi pienitarkkuuksisia eivätkä sovellu offsetpainamiseen.

Miten voin saada Blåkläderin sponsorikseni?

Blåkläder sponsoroi joka vuosi joitakin urheilu- ja kulttuuritapahtumia. Lähetä viesti osoitteeseen info@blaklader.com ja esittele itsesi tai joukkueesi. Lähetä mukana myös sponsorointiesite.

Onko Blåkläderin vanhoja mainosfilmejä saatavana?

Julkaisemme kotisivuillamme vain ajankohtaiset mainoskampanjat, mutta lähetä viesti osoitteeseen info@blaklader.com, niin lähetämme sinulle mahdollisuuksien mukaan myös vanhaa markkinointimateria sähköpostitse.

Mistä voin ostaa Blåkläderin tuotteita?

Blåkläderin tuotteiden jälleenmyyjät löytyvät kohdasta myymälöiden sijainti. Jos kyse on suuresta määrästä, ota yhteys alue-edustajaamme. Puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet löydät kohdasta Tietoa Blåkläderistä/Yhteystiedot

Miten voin tulla Blåkläderin jälleenmyyjäksi?

Ota yhteyttä alue-edustajaamme, joka antaa lisätietoja jakeluverkostostamme. Puhelinnumerot ja sähköpostiosoitteet löytyvät kohdasta Tietoa Blåkläderistä/Yhteystiedot.

Kuinka pitkä toimitusaika on?

Varastomme sijaitsee Svenljungassa Ruotsissa. Normaali toimitusaika Suomeen on 3–5 arkipäivää. Jos haluat vaatteeseen painatuksen tai brodeerauksen, toimitus kestää hieman kauemmin.

Missä maissa Blåkläderin tuotteita myydään?

Blåkläderilla on jälleenmyyjiä Ruotsissa, Norjassa, Suomessa, Tanskassa, Saksassa, Virossa, Englannissa, Irlannissa, Hollannissa, Belgiassa, Sveitsissä, Itävallassa, Italiassa, Ranskassa, Espanjassa, Unkarissa, Romaniassa, Islannissa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa.

Miten voin löytää lähimmän jälleenmyyjäni?

Jos haluat etsiä jälleenmyyjiä ympäri maailmaa, pyydämme ottamaan yhteyttä kyseisen maan pääkonttoriin. Yhteystiedot löydät "Tietoa Blåkläderistä/Yhteystiedot".


Jos sinulla on lisää kysyttävä, olethan yhteydessä meihin:
info@blaklader.fi
010 836 5500